Abanana będzie jeszcze słodsza dzięki marce Cukier Królewski
Nowym klientem agencji Abanana została spółka akcyjna Südzucker Polska.
2019-04-23, 10:59

Od kwietnia 2019 roku Abanana wspiera markę Cukier Królewski w działaniach w mediach społecznościowych na Facebooku, Instagramie i YouTube oraz koordynuje współpracę z blogerami.   

Po produkty Cukru Królewskiego sięgają wszyscy, trudno bowiem bez nich uzyskać wyrafinowany smak potraw, wypieków i deserów. – Wspólnie z Klientem chcemy podkreślić to, że Cukier Królewski jest nie tylko niezbędnym składnikiem wypieków i przetworów. Ten słodki dodatek powinien być postrzegany również jako nieodzowna ozdoba kompozycji kulinarnych, a także inspirować pasjonatów kuchni do tworzenia nowych dań – twierdzi Łukasz Wołek, CEO Abanana.

Dodatkowo w ramach kampanii #NajlepszeJestBlisko, obserwujący profile marki zobaczą, że za każdym wyprodukowanym kilogramem Cukru Królewskiego stoją ludzie. To pracownicy cukrowni i rolnicy, dla których uprawa buraków cukrowych jest często nie tylko pracą, ale i rodzinną tradycją.

Hasło Najlepsze jest blisko ma dwojakie znaczenie. Cukier Królewski produkowany jest w lokalnych cukrowniach, z buraków hodowanych na polach tuż za domem, przez naszych lokalnych rolników, którzy wspólnie z cukrownikami odpowiadają za jego jakość. Jedni i drudzy zostali Ambasadorami naszej kampanii i zobaczymy ich na zdjęciach i w krótkich filmach – wyjaśnia Beatrycze Grela, Dyrektor Marketingu Südzucker Polska S.A. – Z drugiej strony „bliskość” rozumiemy w kategoriach relacji międzyludzkich, przyjaznych, słodkich gestów, które promujemy od lat i dzięki którym życie staje się prostsze i przyjemniejsze. Chcemy też dobitnie pokazać, że cukier to produkt pochodzenia naturalnego. Powstaje z naturalnych surowców i nie ma nic wspólnego z wytwarzanymi chemicznie substancjami słodzącymi. Podczas realizacji pokażemy konsumentom, jaką drogę musi przebyć ziarno buraka, aby zamienić się w Cukier Królewski – dodaje Grela.

– Kuchnia polska jak i kuchnie świata są pełne słodkości, do których lubimy wracać i które kojarzą nam się z najbliższymi, z rodzinnymi spotkaniami pełnymi radości, ze świętami i uroczystościami. Nieodłączne atrybuty marki, o których m.in. mowa wcześniej, będą widoczne w przygotowanej przez nas komunikacji w social mediach, ale również podczas współpracy z blogerami – kończy Agnieszka Juraszczyk, Account Manager odpowiedzialna za współpracę z Südzucker Polska S.A.

Südzucker Polska S.A. jest częścią europejskiej Grupy Südzucker, największego producenta cukru w Europie. Flagowym produktem firmy jest cukier biały, oferowany pod znaną i docenianą przez polskich konsumentów już od 20 lat marką – Cukier Królewski. Ta marka posiada również szeroką gamę produktów przemysłowych i specjalistycznych, takich jak: pomady cukiernicze, cukier perlisty przeznaczony dla branży piekarniczo–cukierniczej oraz cukier porcjowany przeznaczony do gastronomii.

KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
Head of PR and Content Marketing
Grupa Eura7
728834283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.