Internet ASAP wraca do Krakowa
Zaczęło się w Krakowie, następnie były Warszawa, Nowy Sącz, Kielce i Katowice. Mowa oczywiście o śniadaniach marketingowych Internet ASAP, których 11 edycja odbędzie się w Krakowie już 10 października tego roku.
2018-09-18, 10:29

Tym razem organizatorzy wraz z partnerami oraz zaproszonymi gośćmi podejmą temat: Efektywny marketing – co to dziś oznacza? Gościem specjalnym śniadania będzie Piotr Golczyk, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu. Dowiedz się, dlaczego 80% szefów firm nie ufa szefom marketingu i jak to zmienić.

Tematyka spotkania:

  • Jak zaplanować program lojalnościowy?

Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana i EURA7

  • 10 powodów, dla których warto korzystać z gadżetów reklamowych.

Prowadzący: Michał Biedrzycki, CEO Podarowane.pl

  • Jak efektywnie wykorzystać big data w komunikacji marketingowej?

Prowadzący: Rafał Szychowski, CEO OAN oraz Tomasz Sokół, COO OAN

  • Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Prowadzący: Piotr Golczyk, Dyrektor Marketingu Operacyjnego firmy Luxoft
Autor książki: Jak zbudować efektywny dział marketingu? Dowiedz się, dlaczego 80% szefów firm nie ufa szefom marketingu i jak to zmienić.

Internet ASAP to cykl spotkań, które obejmują śniadania marketingowe oraz warsztaty, które odbywają się od 2015 roku. Organizatorem Internet ASAP jest spółka Eura7, właściciel marki Eura7 i agencji komunikacji marketingowej Abanana.

Co w marketingu piszczy?

Ideą spotkań jest wymiana doświadczeń między specjalistami z branży a uczestnikami. Tradycyjną formułą są wykłady i prelekcje, a także warsztaty, które cieszą się dużym zainteresowaniem wśród zaproszonych gości. Co ważne – organizatorzy zapewniają przestrzeń i czas na dyskusje oraz nawiązanie nowych kontaktów.

– Jedenasta edycja będzie wyjątkowa z kilku powodów. Po pierwsze wracamy do Krakowa, gdzie na co dzień pracujemy. Po drugie mamy doskonałych prelegentów na czele z Piotrem Golczykiem, którego książka będzie hitem w branży marketingowej i nie pozwoli, żeby przejść obok poruszanych tam tematów obojętnie. Nie można też przejść obojętnie obok naszego wydarzenia, ponieważ to jedyne spotkanie w tym roku w ramach Internet ASAP i pierwsze autorskie spotkanie z Piotrem. Zatem jest to jedyna okazja, aby wymienić się doświadczeniami, wzbogacić swoją wiedzę i zaczerpnąć inspiracji. Zapraszam – mówi Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura7.

Najbliższe śniadanie marketingowe, poświęcone tym zagadnieniom, odbędzie się 10 października w hotelu Swing w Krakowie.

Osoby zainteresowane udziałem w Internet ASAP mogą zarejestrować się tutaj.

KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
Head of PR and Content Marketing
Grupa Eura7
728834283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.