Abanana stworzyła dla Greinplast spot telewizyjny
Abanana razem z domem produkcyjnym Muchas Gracias stworzyła spot telewizyjny dla marki Greinplast. Film reklamowy miał swoją premierę w największych stacjach telewizyjnych w Polsce w ostatnim tygodniu lutego.
2021-03-23, 09:49

Abanana, należąca do Grupy Eura7, razem z domem produkcyjnym Muchas Gracias stworzyła spot telewizyjny dla marki Greinplast. Film reklamowy miał swoją premierę w największych stacjach telewizyjnych w Polsce w ostatnim tygodniu lutego.

„W filmie postawiliśmy na pokazanie tego, jak pracuje się naszym partnerom – wykonawcom budowlanym. Zależy nam, aby nasze relacje były jak najlepsze. Zawsze udawało nam się je dobrze budować i bardzo zależało nam na tym, żeby w filmie ta relacja została pokazana w sposób właściwy” – mówi Grzegorz Hajduk, Manager ds. marki Greinplast.

 „Wybraliśmy aktorów, którzy nie mają po 20–30 lat, tylko są trochę starsi. Wszystko po to, aby pokazać, że naprawdę znają się na tej pracy, są z niej dumni i czerpią z niej dużą satysfakcję” – wyjaśnia Agnieszka Smyth, Senior Copywriter Abanana.

 „Chcieliśmy dość mocno wejść w świat wykonawców marki. Dzięki dobrej znajomości produktów oraz doskonałej współpracy mogliśmy się skupić na szczegółach” – dodaje Adam Fatyga, Senior Account Manager Abanana.

Greinplast sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą rodzinną, która od 1997 roku z powodzeniem umacnia swoją pozycję na rynku chemii budowlanej. W ofercie firmy znajduje się ponad 180 produktów, wśród których dużym uznaniem cieszą się: systemy ociepleń, tynki, farby fasadowe oraz wewnętrzne, okładziny elewacyjne, szpachle i gładzie, kleje do płytek, systemy dekoracyjne do wnętrz, hydroizolacje, grunty, impregnaty i wiele innych.

KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
Head of PR and Content Marketing
Grupa Eura7
728834283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.