Abanana poprowadzi komunikację marki Benecol® na Facebooku i Instagramie
6/10 dorosłych Polaków ma zbyt wysoki poziom cholesterolu we krwi. Benecol® już od 17 lat pomaga Polakom skutecznie obniżać poziom cholesterolu we krwi i inspiruje do zdrowego trybu życia.
2019-03-04, 09:54

Teraz te działania wspomoże krakowska agencja Abanana, która od lutego 2019 roku prowadzi konta marki Benecol® na Facebooku i Instagramie.

Działania komunikacyjne na profilach marki Benecol® koncentrują się wokół  zdrowej diety oraz zdrowego trybu życia. “Największą uwagę zwracamy na profilaktykę i sposoby obniżania podwyższonego poziomu cholesterolu, wskazując produkty Benecol® jako mądry i klinicznie udowodniony sposób na radzenie sobie z problemem cholesterolu” – wyjaśnia Agnieszka Krok, Head of Creative agencji Abanana.

“Na profilu odbiorca może znaleźć wiele praktycznych wskazówek, porad i ciekawostek na temat zdrowia, diety oraz zdrowego trybu życia. Celem prowadzenia komunikacji jest uświadamianie i edukowanie konsumentów w zakresie tematów związanych z obecnością cholesterolu w diecie i organizmie” – kończy Krok.

 

“Niezmiernie cieszy nas fakt, że zaufanie wobec naszej agencji, które zostało zbudowane w firmie Raisio dzięki obsłudze social mediów Proveny, zaprocentowało powierzeniem nam opieki nad kanałami komunikacyjnymi globalnej marki, która doskonale znana jest w ponad 30 krajach na całym świecie. To zaszczyt, ale i wyzwanie – być częścią rodziny Benecol®” – dodaje CEO Agencji Abanana, Łukasz Wołek.

Benecol® to fińska marka, której właścicielem jest firma Raisio Group, produkująca żywność z dodatkiem unikalnego składnika, którym są stanole roślinne o klinicznie udowodnionym działaniu w obniżaniu stężenia cholesterolu we krwi. Marka Benecol® po raz pierwszy została wprowadzona na rynek w Finlandii, w roku 1995 i była pionierem w swojej kategorii.

KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
Head of PR and Content Marketing
Grupa Eura7
728834283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.