Abanana rozszerza współpracę ze słowacką agencją dotcom.sk i chce walczyć o globalne budżety marketingowe
Krakowska agencja Abanana rozszerza od sierpnia 2018 roku współpracę ze słowacką agencją dotcom.sk. Głównym celem kooperacji jest współdziałanie na rynku polskim, słowackim i czeskim.
2018-08-08, 13:35


Krakowska agencja Abanana rozszerza od sierpnia 2018 roku współpracę ze słowacką agencją dotcom.sk. Głównym celem kooperacji jest współdziałanie na rynku polskim, słowackim i czeskim.


- Abanana jest na rynku od sześciu lat. W tym czasie, dzięki przemyślanej strategii i kolejnym projektom, które nas weryfikowały, zdobyliśmy zaufanie wielu klientów, także międzynarodowych marek. Dziś jesteśmy w gronie najlepszych agencji w Polsce, co potwierdzają oficjalne rankingi. Mimo tego dostrzegamy ciągłą potrzebę rozwoju, aby móc mierzyć się z globalnymi agencjami sieciowymi. Poszerzamy właśnie współpracę z topową słowacką agencją - dotcom.sk - mówi Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana.

- Polska, Słowacja oraz Czechy to kraje dynamicznie rozwijające się. Przyciągają nie tylko znane na całym świecie marki, ale agregują także nowoczesny przemysł i technologie. Warunkiem sukcesu w takiej konstelacji zawsze jest wsparcie zespołu, który doskonale zna macierzysty rynek, ma odpowiednie doświadczenie, renomę, kontakty oraz pomysły. Te walory posiadamy zarówno my, jak i Abanana w Polsce, jesteśmy dla siebie i naszych klientów odpowiednim partnerem  - wyjaśnia Roman Belicak, CEO dotcom.sk.

- Rynek marketingowy jest coraz bardziej wymagający. Jesteśmy świadkami toczącej się transformacji zarówno w podejściu klientów do danych działań, jak i agencji do wyzwań, które wyznaczają im nowi konsumenci. Łącząc w tej współpracy  doświadczenie agencji w trzech krajach Europy Środkowej, stajemy się najsilniejszym możliwym wsparciem dla naszych partnerów - kończy Wołek.

Abanana od lutego 2018 roku współpracuje z agencją dotcom.sk w zakresie obsługi marketingowej Tesco, obejmującej model funkcjonowania tej marki w Europie Środkowej. Wiązało się to między innymi z wymianą projektów, adaptacją materiałów do lokalnych rynków oraz z wymianą doświadczenia. Od teraz ta kooperacja zostanie poszerzona.

KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
Head of PR and Content Marketing
Grupa Eura7
728834283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.