Eura7 wśród najlepszych agencji według Media & Marketing Polska
Po raz ósmy „Media & Marketing Polska” zaprezentowało wyniki badania satysfakcji klientów Agencji Interaktywnych przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie redakcji. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 5.02-23.03.2018 r. Próbę wyjściową stanowiła grupa 4664 osób.
2018-08-02, 08:39

Raport zawiera prezentację wyników badania 37 agencji. Co z niego wynika? Agencja Eura7 znajduje się w czołówce najlepszych polskich agencji!

“Pracując każdego dnia, nie zwracamy uwagi na rankingi, plebiscyty. Poświęcamy się działaniom, które wykonujemy dla klientów. Staramy się zrozumieć ich potrzeby, dobrać odpowiednie narzędzia, aby na koniec móc powiedzieć: wykonaliśmy doskonałą pracę. Czujemy satysfakcję, widząc wyniki ankiety przeprowadzonej przez Kantar Millward Brown, w kategorii “zadowolenie z obsługi klienta” plasujemy się bowiem jako agencja na drugim miejscu. Obowiązującą w agencji zasadą jest pełna satysfakcja klienta. Dbałość o to przyniosła nam ogromne wyróżnienie, które daje impuls do jeszcze lepszej pracy, do podejmowania nowych wyzwań i poszukiwania coraz to nowszych rozwiązań. Nasz plan jest prosty: z roku na rok rozwijać się wspólnie z naszymi partnerami” – komentuje z zadowoleniem Tomasz Skrabalak, Dyrektor zarządzający agencji Eura7.

KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
Head of PR and Content Marketing
Grupa Eura7
728834283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.