Agencja Abanana poprowadzi profil Świat Serów na Facebooku
Agencja reklamowa Abanana rozpoczęła prowadzenie działań wizerunkowych dla P.P.H. Temar Sp. z o.o. Sp. k. na Facebooku.
2018-07-17, 09:25

Temar to dystrybutor serów, ale także m.in. produktów mlecznych i pochodzenia roślinnego, w tym produktów BIO i bez laktozy. Agencja Abanana, będąc odpowiedzialną za kampanię promocyjną, założyła na Facebooku nowy profil o nazwie Świat Serów i buduje świadomość marek sprowadzanych przez Temar, a także pozyskuje fanów. Przedmiotem szczególnej troski Abanany jest też prezentacja oferty dystrybuowanych produktów.

“Branża spożywcza to bardzo wdzięczny temat, w aspekcie komunikacyjnym, na Facebooku. W Polsce z roku na rok zwiększa się świadomość klientów, którzy szukają nowych pomysłów kulinarnych. Sery należą do grupy produktów, które podbijają rynek i wyrafinowane podniebienia amatorów nabiału. Na świecie jest około 4000 gatunków serów, w Polsce produkuje się niespełna 100, a ich wykorzystanie w kuchni znajduje wciąż nowe zastosowania, także dzięki propozycjom, które prezentujemy na profilu Świat Serów na Facebooku. Ta branża rozwija się bardzo dynamicznie” – twierdzi Agnieszka Juraszczyk, Account Manager agencji Abanana,  odpowiedzialna za prowadzenie projektu.

“Sery oraz produkty mleczne w polskiej kulinarnej tradycji kojarzą się tylko z podstawowymi przepisami. Te pierwsze, jeśli już goszczą w naszej kuchni, najczęściej pojawiają się na kanapkach lub zapiekankach, a to tylko mały procent ich wykorzystania. Osoby, które nas obserwują, mają szansę wybrać się z nami w kulinarną podróż, która pozwoli poznać zastosowanie tego produktu także w innych krajach, gdzie często wykorzystywany jest w zaskakujący dla nas sposób. Łączy się go m.in. z owocami, miodami czy orzechami. Zapewniam, że podróż przez Świat Serów będzie przyjemnością zarówno dla duszy, jak i ciała” – zachęca Karolina Szarpak, community manager agencji Abanana.

KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
Head of PR and Content Marketing
Grupa Eura7
728834283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.