Temar to dystrybutor serów, ale także m.in. produktów mlecznych i pochodzenia roślinnego, w tym produktów BIO i bez laktozy. Agencja Abanana, będąc odpowiedzialną za kampanię promocyjną, założyła na Facebooku nowy profil o nazwie Świat Serów i buduje świadomość marek sprowadzanych przez Temar, a także pozyskuje fanów. Przedmiotem szczególnej troski Abanany jest też prezentacja oferty dystrybuowanych produktów.
“Branża spożywcza to bardzo wdzięczny temat, w aspekcie komunikacyjnym, na Facebooku. W Polsce z roku na rok zwiększa się świadomość klientów, którzy szukają nowych pomysłów kulinarnych. Sery należą do grupy produktów, które podbijają rynek i wyrafinowane podniebienia amatorów nabiału. Na świecie jest około 4000 gatunków serów, w Polsce produkuje się niespełna 100, a ich wykorzystanie w kuchni znajduje wciąż nowe zastosowania, także dzięki propozycjom, które prezentujemy na profilu Świat Serów na Facebooku. Ta branża rozwija się bardzo dynamicznie” – twierdzi Agnieszka Juraszczyk, Account Manager agencji Abanana, odpowiedzialna za prowadzenie projektu.
“Sery oraz produkty mleczne w polskiej kulinarnej tradycji kojarzą się tylko z podstawowymi przepisami. Te pierwsze, jeśli już goszczą w naszej kuchni, najczęściej pojawiają się na kanapkach lub zapiekankach, a to tylko mały procent ich wykorzystania. Osoby, które nas obserwują, mają szansę wybrać się z nami w kulinarną podróż, która pozwoli poznać zastosowanie tego produktu także w innych krajach, gdzie często wykorzystywany jest w zaskakujący dla nas sposób. Łączy się go m.in. z owocami, miodami czy orzechami. Zapewniam, że podróż przez Świat Serów będzie przyjemnością zarówno dla duszy, jak i ciała” – zachęca Karolina Szarpak, community manager agencji Abanana.