Twój KOMFORT bycia sobą, czyli wizerunkowy film lidera w branży podłóg
Emocjonalny i inspirujący… taki właśnie jest najnowszy wizerunkowy film marki KOMFORT. Podłoga to „cichy” bohater, który towarzyszy nam we wszystkich ważnych momentach życia. Spójrzmy jak te chwile prezentuje KOMFORT.
2018-03-19, 10:03

Podłoga to najważniejszy element dekoracyjny wnętrza, który nadaje aranżacji niepowtarzalnego charakteru. Od zawsze towarzyszy nam w najważniejszych chwilach życia. KOMFORT jako lider w branży podłóg inspiruje do wyboru podłogi, która spełnia nasze indywidualne potrzeby. Marka przy współpracy z agencją komunikacji marketingowej Abanana przygotowała film wizerunkowy, w którym podłoga gra rolę głównego bohatera.

– Zakup podłogi nie jest łatwy dla naszych Klientów i wiąże się z olbrzymimi emocjami. Podłoga jest bazą, która buduje cały wystrój wnętrza. My jako Komfort staramy się dostarczać Klientom takie produkty, które będą spełniały ich oczekiwania i potrzeby – tłumaczy Marta Stawiszyńska, Menedżer ds. Marki w firmie KOMFORT.

„To Twój Dom. Twoja Podłoga. Twój KOMFORT bycia sobą!” to motyw przewodni najnowszej realizacji. To właśnie w domu możemy wyrażać najszczersze emocje i realizować swoje pasje. Dom to również miejsce wypełnione ulotnymi chwilami, które najpełniej przeżywamy w gronie najbliższych. Tylko w domu możesz jednocześnie być romantycznym i twardo stąpać po ziemi. Każdego dnia tworzymy historie, a wszystkiemu towarzyszy zawsze obecna podłoga.

Produkcja filmu to duże przedsięwzięcie, które wiąże się z wielkim wyzwaniem w zakresie wyboru odpowiednich lokalizacji, aktorów i pozostałych członków zespołu.

– Mieliśmy bardzo krótki termin realizacji. Organizację przedsięwzięcia rozpoczęliśmy tuż przed świętami Bożego Narodzenia, więc w okresie między świątecznym, w którym dostępność i dyspozycyjność ludzi jest ograniczona, musieliśmy wybrać aż dziewięciu aktorów, którzy spełnią oczekiwania nasze oraz klienta. Do nakręcenia siedmiu scen potrzebowaliśmy różnych lokalizacji, w których należało zamontować podłogi firmy KOMFORT – mówi Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana.

Agencja komunikacji marketingowej Abanana odpowiadała za scenariusz filmu, zaś za produkcję dom produkcyjny Imperia Film z Krakowa.

KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
Head of PR and Content Marketing
Grupa Eura7
728834283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.