Abanana i Eura7 – świetne miejsce na staż dla ludzi z całego świata
W dobie Internetu świat stał się jedną małą globalną wioską. Doskonałe kampanie internetowe, prowadzone przez agencje z różnych krajów, podbijają cały świat, wzbudzając zainteresowanie i zachwyt, często stają się hitem Internetu. Przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi można również prowadzić kampanię na odległość i znacznie zwiększyć zasięg komunikacji.
2017-05-16, 14:02


Dzięki narzędziu Hashlovers Abanana przeprowadziła kampanię dla marki Activlab Sport. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że kampania realizowana była na Instagramie w czasie trwania Super Bowl w USA, a agencja Abanana została wyróżniona przez amerykańską Akademię Sztuk Interaktywnych i Wizualnych nagrodą Davey Awards, Best In Show.

Nagrody nobilitują, wyróżniają spośród innych, budzą zainteresowanie branży. O Abananie dowiedziała się Ali Hemming z Utah w Stanach Zjednoczonych, która studiuje na Brigham Young University. - Bardzo chciałam odbyć marketingowy staż w Polsce, więc zrobiłam rozeznanie w Internecie. Szukałam agencji znanej na rynku amerykańskim, współpracującej z dużymi markami. Taką agencją jest Abanana, która pracowała z rozpoznawanymi na całym świecie firmami IKEA, Hugo Boss, a także z największymi polskimi markami. Jestem pod wrażeniem, jak kreatywne są pomysły i kampanie Abanany, wiem, że wiele wyniosę z tego stażu -  mówi o swojej decyzji Ali, która w krakowskiej agencji spędzi trzy miesiące.

A to dopiero początek działań zmierzających do zniesienia barier czasowych i przestrzennych w projektach Abanany.  - Już pod koniec maja odwiedzi nas grupa około 50 studentów z Uniwersytetu w Groningen w Holandii. To studenci, którzy na co dzień zajmują się komunikacją, mediami i IT, więc doskonale wpisują się w profil działania Eura7 oraz Abanana. Jak pokazuje przykład Ali, jesteśmy otwarci na współpracę z uczelniami z całego świata. Studenci, którzy wychowali się w odmiennej kulturze i mają doświadczenia z innych rynków, są wartościowym uczestnikiem naszych działań, a zarazem naturalnym ambasadorem Polski oraz naszej agencji - twierdzi Łukasz Wołek, CEO Eura7 i Abanana.

KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
Head of PR and Content Marketing
Grupa Eura7
728834283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.