Tym razem podejmiemy wspólnie temat: Jak się dobrze sprzedać, czyli o budowaniu marki w Internecie i nie tylko.
Jak zwiększyć zasięg w social media, na Facebooku i Instagramie, jak zdobyć zaangażowanie użytkowników? Co należy robić, żeby poznać swoich dotychczasowych oraz przyszłych konsumentów? Jak eventy pomagają w budowaniu marki? Tego dowiemy się już na przełomie maja i czerwca.
Najbliższe śniadania marketingowe, poświęcone tym zagadnieniom, odbędą się 24 maja w Nowym Sączu, 31 maja w Katowicach oraz 7 czerwca w Kielcach.
Planowana tematyka spotkań:
Prowadzenie skutecznej komunikacji na Facebooku i Instagramie – prelegent: Łukasz Wołek, prezes agencji Abanana;
Poznaj swoich dotychczasowych i przyszłych konsumentów – prelegent: Hubert Wydrych, Head of Product Unamo Social Media;
Jak eventy pomagają w budowaniu marki – prelegenci: Jakub Kozioł, wiceprezes PROIDEA i Andrzej Targosz, prezes Eventory.
Internet ASAP to cykl spotkań, które obejmują śniadania marketingowe oraz warsztaty. Śniadania odbywają się od 2015 roku. Organizatorem Internet ASAP jest spółka Eura7, właściciel agencji interaktywnej Eura7 i agencji komunikacji marketingowej Abanana.
Co w marketingu piszczy?
Ideą spotkań jest wymiana doświadczeń między specjalistami z branży a uczestnikami. Tradycyjną formułą są wykłady i prelekcje, duże zainteresowanie wśród uczestników budzą również warsztaty. Organizatorzy zapewniają przestrzeń na dyskusje i nawiązanie nowych kontaktów. „Przez kilka lat byliśmy członkiem nadzwyczajnym IAB Polska, braliśmy udział w konferencjach i wydarzeniach typu case study show. W związku z tym, że członkostwo to nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, postanowiliśmy opuścić IAB i inicjować swoje przedsięwzięcia z korzyścią dla nas i naszych Klientów” – mówi Łukasz Wołek, prezes Eura7.
Osoby zainteresowane udziałem w Internet ASAP mogą zarejestrować się tutaj.