Grupa Eura7 od ponad 23 lat realizuje działania z zakresu web developmentu, strategii marketingowych, digital marketingu, komunikacji w social mediach, kampanii performance i programów lojalnościowych. W skład grupy wchodzą spółka Eura7, Abanana, Viscale oraz start-up Nofsza, specjalizujący się we wdrażaniu i prowadzeniu loterii konsumenckich i b2b.
„W najbliższych tygodniach na naszych kanałach zobaczymy pierwsze efekty konsolidacji, które będą stopniowo komunikowane odbiorcom. W ich wyniku część profili zostanie połączona w jeden główny - Grupy Eura7. Ta koncepcja dotyczy przede wszystkim Facebooka oraz LinkedIna. To tam nasi interesariusze w jednym miejscu znajdą wszystkie oczekiwane przez nich treści: od ciekawostek branżowych, przez case study, nasz autorski podcast Marketing ludzkim głosem po aktualności” - opisuje wdrażane zmiany Maks Michalczak, Head of PR&Content Marketing Grupy Eura7.
„Niezależna komunikacja będzie prowadzona zaledwie w jednym przypadku - dodaje - na TikToku naszej kreatywnej agencji Abanana, której pomysły są tak inspirujące, oryginalne, niekiedy nieco szalone, że potrzebują dodatkowej przestrzeni na ich werbalizowanie i obrazowanie. Ze względu na model biznesowy niezależną komunikację o organizowanych loteriach prowadzi też spółka Nofsza”.
Zmiany zajdą także na stronie głównej grupaeura7.com oraz na blogu firmowym labber.pl. Ten ostatni przejmie funkcje typowo informacyjne, pojawiać się będą newsy z branży i zadań realizowanych przez spółki. Natomiast na stronie nofsza.pl będą umieszczane informacje o bieżących i archiwalnych loteriach. Na stronie grupy umieścimy natomiast informacje jej poświęcone, aktualności z życia marek oraz podcast Marketing ludzkim głosem.