Bożonarodzeniowa kampania dla Mosso od Abanana i hi GRUPY
Wystartowała świąteczna kampania Majonezu Napoleońskiego Mosso, którą przygotowały i poprowadzą wspólnie Abanana oraz hi GRUPA. Całokształt przedsięwzięć marketingowych obejmuje reklamy displayowe, działania contentowe, landing page oraz specjalny e-book. Celem kampanii, przygotowanej w konsorcjum podmiotów, jest promocja zastosowania majonezu w bożonarodzeniowych potrawach i wypiekach.
2022-12-02, 14:36

„Startująca właśnie kampania jest drugą odsłoną i zarazem poszerzoną kontynuacją działań promocyjnych, które rozpoczęliśmy na rzecz marki Majonezu Napoleońskiego Mosso przed tegoroczną Wielkanocą. Nasza grupa docelowa jest ciekawa nowych i nieoczywistych smaków, cieszą ją kulinarne eksperymenty. W kwietniu ciepło przyjęto efekty naszej pracy, o czym świadczą wyniki zasięgowe zróżnicowanych formatów. Dlatego na Boże Narodzenie opracowaliśmy nową wersję, skupiając się w szczególności na wypiekach, ale nie zapomnieliśmy oczywiście o tradycyjnych zastosowaniach, czyli pysznych przekąskach czy soczystych mięsach” – opisuje przyjętą strategię Błażej Balcerzyk, Team Leader Abanana.

Katarzyna Kowalska, Dyrektor Marketingu Mosso Kewpie Poland dodaje: „Święta to wyjątkowy czas, Polacy pielęgnują tradycję, a ta nakazuje nam wtedy być blisko rodziny, budować atmosferę ciepła i radości oraz zadbać o stół wigilijny. Przepisy kulinarne przekazywane są z pokolenia na pokolenie, jednak coraz częściej otwieramy się na zaskakujące połączenia produktów, dlatego zachęcamy wszystkich miłośników – i nie tylko – majonezów do eksperymentowania. Nasi klienci są szefami kuchni w swoich domach, dlatego inspirujemy ich każdego dnia. Czy babeczki majonezowe z konfiturą wiśniową lub drożdżowe cynamonki z majonezem nie brzmią intrygująco? A proszę mi wierzyć, smakują wspaniale. I tą kampanią właśnie zachęcimy konsumentów do tego, żeby podzielili się podobnymi odkryciami kulinarnymi, przepisy znajdują się na naszej stronie SzefSmaku.pl, korzystają z nich z całe rodziny, by wystąpić w roli kuchmistrza i degustatora, a potem zaskoczyć i zadowolić podniebienia gości”.

Szereg prowadzonych działań obejmuje nie tylko kanały i formaty digital czy popularne platformy mediowe, ale także wybrane sklepy znanych sieci. Zarówno reklamy dynamiczne, jak i statyczne kierują odbiorcę do specjalnego landing page, gdzie królują smakowite, świąteczne treści zainspirowane przez kreatywny zespół Abanana. To właśnie tu odbiorca znajdzie moc bożonarodzeniowych przepisów oraz szczegółowe informacje o majonezie Mosso.

Zaangażowani w projekt:

  • Jarek Dziedzicki, Head of Client Service, Abanana
  • Anna Szczykutowicz, Account Executive, Abanana
  • Błażej Balcerzyk, Team Leader Abanana
  • Agnieszka Smyth, Senior Copywriter, Abanana
  • Piotr Serafin, Graphic Designer, Abanana
  • Piotr Szmiłyk, Head of Art, Abanana
  • Anna Garncarz, Graphic Designer, Abanana
  • Arkadiusz Pszczółkowski, Chief Operating Officer, hi GRUPA
  • Kamila Kalinowska, Account Manager, hi GRUPA
KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
Head of PR and Content Marketing
Grupa Eura7
728834283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.