Krakowska agencja Abanana, wchodząca w skład Grupy Eura7, od października 2022 roku odpowiedzialna jest za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych jednego z największych i najbardziej znanych w Polsce producentów chłodzonych dań gotowych – „U Jędrusia”. Zespół specjalistów Abanana odpowiada za kanały marki na Facebooku i Instagramie oraz prowadzenie płatnych kampanii.
„Zaproponowana przez nas strategia komunikacji marki ma przede wszystkim cieszyć konsumenta. Cieszyć tak samo, jak dania „U Jędrusia” cieszą smakiem. Dlatego w zaproponowanej przez nas formule pojawią się pozytywni, uśmiechnięci, pełni entuzjazmu bohaterowie, z którymi utożsamić się mogą odbiorcy przekazu, konsumenci, którzy już sięgają po produkty marki, ale przede wszystkim ci, którzy jeszcze poszukują dla siebie zaufanego producenta wysokiej jakości dań gotowych o smaku potraw przygotowywanych w domu”- wyjaśnia Agata Kieloch, Account Manager prowadząca projekt ze strony agencji.
„Spółka U Jędrusia od ponad 40 lat cieszy smakiem dań gotowych. W tym roku odświeżona została identyfikacja wizualna marki oraz opakowania produktów. W przyjętej strategii postawiliśmy na bliższą relację z klientem, prezentując swoje mocne strony i skojarzenia z marką, jakimi są: dobry smak, radość i wygoda. Nowa identyfikacja wizualna to początek większych zmian w strategii komunikacji firmy, w tym działaniach w social media” – mówi Monika Laufer-Ryszka, Specjalista ds. Marketingu U Jędrusia. I dodaje: „Naszym celem jest zbudowanie marki „U Jędrusia” w oczach klientów na nowo. Na Facebooku oraz Instagramie pragniemy podejmować działania wizerunkowe, które staną się pierwszym punktem kontaktu klienta z produktami „U Jędrusia”. Postawiliśmy na współpracę z Agencją Abanana, która w swojej ofercie idealnie wyczuła nasze potrzeby oraz kreatywnie zaimplementowała założenia naszego rebrandingu w social media”.
Zespół grafików, ze względu na zakładaną grupę docelową, stworzył nowe i lekkie wizualnie grafiki. Każda z nich, choć nieco inna, tworzy spójną całość i nawiązuje do specyfiki produktów. Pojawiają się również charakterystyczne motywy graficzne, takie jak dekoracyjny pattern.
Agnieszka Skrabalak, Head of Creative dodaje: „Potencjalny konsument zostanie wciągnięty w kulinarny świat marki benefitami produktów czy też inspiracjami kulinarnymi. Wszystko to podamy w atrakcyjnej, angażującej formie i treści. W komunikacji wykorzystamy niezwykłego brand hero, a na jego ostateczny kształt będą mieli wpływ obserwatorzy profilu. Dodatkowo pojawią się ciekawe konkursy z nagrodami”.
„U Jędrusia” to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych w Polsce producentów chłodzonych dań gotowych, który współpracuje w skali ogólnopolskiej z większością sieci handlowych. Z sukcesem zdobywa nowe rynki, także zagraniczne. Zatrudnia ponad 1000 pracowników. Posiada trzy zakłady produkcyjne: dwa w Morawicy pod Krakowem i jeden w Wieliczce o łącznej powierzchni ponad 34 000 m2 oraz specjalistyczny transport z własną logistyką. „U Jędrusia” nieustannie inwestuje w nowoczesne, automatyczne linie produkcyjne, technologie, maszyny, systemy komputerowe, fachową kadrę pracowników oraz szuka nowych możliwości rozwoju.