Mały miś, wielkie postępy, czyli Abanana i hi GRUPA dla Edu Bears
Abanana, należąca do Grupy Eura7, odpowiedzialna jest za kampanię nowoczesnego rozwiązania edukacyjnego Edu Bears w Polsce, Słowacji i Czechach. Kreatywni krakowianie w ramach współpracy konsorcyjnej z hi GRUPA przygotowali szereg działań promujących efektywną metodę nauczania języka angielskiego dla najmłodszych – Teddy Eddie.
2022-10-06, 09:16

Abanana, należąca do Grupy Eura7, odpowiedzialna jest za kampanię nowoczesnego rozwiązania edukacyjnego Edu Bears w Polsce, Słowacji i Czechach. Kreatywni krakowianie w ramach współpracy konsorcyjnej z hi GRUPA przygotowali szereg działań promujących efektywną metodę nauczania języka angielskiego dla najmłodszych – Teddy Eddie.

Zespół specjalistów Abanana i hi GRUPA na potrzeby kampanii opracował strategię, hasło promocyjne, key visual, landing page, bumpery, działania content marketingowe. Abanana jest też odpowiedzialna za szkolenia dla licencjobiorców, przeprowadzone w formie live na Facebooku, oraz współpracę z Dzień Dobry TVN. Agencje przygotowały natomiast plan mediowy dla zainteresowanych z trzech krajów, Polski, Czech i Słowacji i odpowiada za jego realizację.

„W komunikacji zdecydowaliśmy się przede wszystkim na podkreślenie skuteczności metody, ale w sposób nienachalny, bliski najmłodszym i rodzicom. Dlatego połączyliśmy komunikat z uśmiechniętym dzieckiem, które trzyma misia. To naturalnie wzbudza pozytywne skojarzenia – z radością, zabawą i przyjemnością podczas nauki języka angielskiego. Rysunkowe elementy eksponują zabawowy charakter i nawiązują do wcześniejszej komunikacji marki. Taki scenariusz działań nasunął się nam samoistnie w wyniku przeprowadzenia przez nas badaniach ilościowych oraz pogłębionych badań na grupie docelowej i otrzymanych insightów” – wyjaśnia Anna Szczykutowicz, Account Executive w Grupie Eura7, odpowiedzialna za projekt.

„Teddy Eddie to metoda ambitna i niebanalna, dlatego w tym roku realizujemy kampanię marketingową z Abanana. Wspólnie postawiliśmy na hasło Mały miś, wielkie postępy. Rozpoczynając rozmowy na ten temat, zadaliśmy sobie kilka pytań. Pierwsze pytanie to: czy rodzice przedszkolaków w Polsce już mają taką świadomość, jak dobre i ważne jest zapisać malucha na dodatkowy język angielski właśnie w tym młodym wieku? Odpowiedzieliśmy sobie: tak, w Polsce ta świadomość jest już bardzo wysoka. Dlatego zależało nam, żeby pokazać w kampanii, czym różni się nasza metoda od innych dostępnych na rynku i postawiliśmy właśnie na postępy, bo rzeczywiście ten progres jest u nas bardzo szybko zauważalny. Metoda Teddy Eddie jest wielopoziomowa i ten postęp też rośnie z roku na rok, czasami zaskakuje nawet nas, twórców metody. Tym samym kampania została zaplanowana tak, żeby dotrzeć do jak największej liczby rodziców i dzieciaków w wieku przedszkolnym” – Aleksandra Komada, CEO Edu Bears.

Arkadiusz Pszczółkowski, Chief Operating Officer hi GRUPA zwraca uwagę na jeszcze jeden aspekt: „To niezwykle pozytywna i ciekawa akcja, i tak jak sama metoda Teddy Eddie jest niebanalna, tak zaplanowana komunikacja mediowa obejmuje użycie nowoczesnych i efektywnych narzędzi i formatów reklamowych. Na rynku polskim kampania video i display realizowana jest w modelu programmatic, z dedykowanymi formatami mobile i video oraz content marketing. Kampanią na rynkach czeskim i słowackim musimy wykonać dodatkową pracę. W tych krajach z racji specyfiki rynkowej nacisk położyliśmy również na edukację rodziców. Wprost mówimy im o tym, że warto zacząć naukę angielskiego od najmłodszych lat. Dlatego w tej kampanii zastosujemy podejście, uwzględniające przede wszystkim dwa obszary: content marketing oparty na badaniach i treściach od ekspertów oraz formaty digitalowe i prasowe zbieżne z tymi, które są w Polsce”.

Teddy Eddie to licencjonowana metoda nauczania angielskiego dla najmłodszych, metoda skutecznej nauki przez zabawę, w towarzystwie psotnego Misia oraz zaangażowanego lektora. Została sprawdzona już w ponad 300 szkołach w całej Polsce przez ponad 35 000 kursantów, oferuje kurs języka angielskiego dla dzieci w wieku 2-7 lat.

Więcej o Teddy Eddie:

Kim jesteśmy?

Jesteśmy firmą Edu Bears, która w swoim portfolio posiada między innymi metodę Teddy Eddie, czyli kursy angielskiego dla uczniów w wieku 2-7 lat. Mamy jasno wyznaczoną misję – chcemy zapewnić najlepszą ścieżkę edukacji językowej dla dzieci i młodzieży w Polsce (i nie tylko). Zależy nam, aby mieć pewność, że nasze metody są przyjazne kursantom, nauczycielom oraz rodzicom, a jednocześnie ambitne i niebanalne. Taka idea przyświeca nam już niemal od 15 lat!

Czemu akurat uczymy tak małe dzieci? Jakie mamy główne założenia metody?

Rodzice powinni wiedzieć, że dobry kurs językowy dla przedszkolaków i pierwszoklasistów to taki, który spełnia oczekiwania dwóch klientów: dorosłego oraz dziecka. Zdajemy sobie sprawę, że tym pierwszym zależy na bieżącym śledzeniu postępów swojej pociechy oraz na tym, aby kurs był bogaty językowo. Nasi mali kursanci chcą się z kolei dobrze bawić na lekcjach. Właśnie pełne zaspokojenie potrzeb tych dwóch klientów było jednym z naszych głównych celów przy tworzeniu metody Teddy Eddie. Ponadto, nasi metodycy oraz lektorzy dobrze wiedzą, że im wcześniej zaczniemy uczyć języka angielskiego najmłodszych, tym szybsze oraz trwalsze efekty będą oni w stanie osiągnąć. Mózg dzieci jest w stanie pochłonąć olbrzymią dawkę wiedzy, co skutecznie wykorzystujemy w naszych kursach poprzez odpowiednio dobrane gry, zabawy oraz ćwiczenia, które są uwielbiane przez najmłodszych.

Jakie mamy cele kampanii?

Bardzo zależy nam, aby dotrzeć do jak największej grupy rodziców dzieci w wieku 2-7 lat. Wiemy, że nasz klient to osoba świadoma tego, że zapewnienie swojej pociesze dobrej pozaszkolnej edukacji językowej jest w dzisiejszych czasach niezbędne. Zdajemy sobie też sprawę z tego, że na rynku istnieje wiele metod nauczania języka angielskiego dla najmłodszych. W kampanii wychodzimy do odbiorcy z komunikatem, podkreślającym unikalność naszego programu, który polega na tym, że w metodzie Teddy Eddie nauka angielskiego odbywa się zawsze w pełnych zdaniach, co przekłada się na szybszy rozwój naturalnej komunikacji wśród kursantów i większe efekty nauczania. Pragniemy także ukazać bogactwo Pakietu Edukacyjnego, jaki mali kursanci otrzymują na początku kursu. Otrzymują w nim znacznie więcej materiałów niż w przypadku metod konkurencyjnych. Każdy z nich ma ważną funkcję w rozwoju językowym małych kurantów. Hasło przewodnie naszej kampanii brzmi: „Mały Miś, wielkie postępy!”, wierzymy bowiem, że nasz, uwielbiany przez dzieci, Teddy Eddie w przyjemny sposób, a przede wszystkim skutecznie nauczy dzieci języka obcego.

KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
Head of PR and Content Marketing
Grupa Eura7
728834283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.