„Zmieniający się rynek, coraz większe oczekiwania Klientów oraz pandemia sprawiły, że Grupa Eura7 jest dziś silnym podmiotem, w skład którego wchodzą software house Eura7, Viscale zajmująca się programami lojalnościowymi, Nofsza realizująca loterie i konkursy promocyjne oraz oczywiście Abanana - agencja marketingu digitalowego. Tak duży portfel marek sprawił, że zdecydowaliśmy się na opracowanie nowej strategii całej Grupy. W jej wyniku podjęliśmy decyzję, że każda z firm powinna mieć swojego niezależnego lidera. Błażej do Abanana wnosi nie tylko charyzmę, kreatywność i doświadczenie, ale także znajomość agencji, którą współtworzył i budował w pierwszych latach jej istnienia” - twierdzi Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7.
Balcerzyk do Abanana wraca bogatszy o doświadczenia zdobyte m.in. w Wydawnictwie Znak, portalu Interia.pl i w Booksy.
„Mój powrót jest dosyć sentymentalny, ale wiąże się przede wszystkim z wyzwaniem i odpowiedzialnością. W końcu wracam po to, by skupić się na rozwoju oferty wartości agencji i samej marki Abanana. Kompetencje powiększonego zespołu i zmiany organizacyjne pozwoliły nam w pierwszych miesiącach po moim powrocie wygrać i zrealizować dwie duże kampanie reklamowe: wielkanocną dla Majonezu Napoleońskiego Mosso oraz wizerunkową dla producenta kompleksowej stolarki DAKO. To pokazuje, że nie potrzebujemy rewolucji, a skutecznej ewolucji. A czasem i siedmiu lat przerwy” - podsumowuje Błażej Balcerzyk, Team Leader w Abanana.