Główną osią komunikacji jest spot, który wspólnie zrealizowały należąca do Grupy Eura7 agencja Abanana i studio produkcyjne Imperia Film. Za działania mediowe odpowiada hi GRUPA.
Jarosław Dziedzicki, Head of Client Service w Abanana, odpowiedzialny za realizację działań na rzecz Mosso uzupełnia: „Dla naszej docelowej grupy gotowanie to przede wszystkim okazja do odkrywania nowych możliwości, składników, czy wreszcie smaków. To osoby, które uwielbiają eksperymentować, dlatego łączą nieoczywiste smaki i produkty, ciesząc się z każdej chwili. Dla nich upieczenie tradycyjnej babki w nowoczesny sposób z majonezem to ciekawe wyzwanie, ale z przede wszystkim ekscytacja. Dlatego kampania połączyła wspomniane wartości z motywem niespodzianki, którą jest „niestandardowe” zastosowanie Majonezu Napoleońskiego Mosso. Nasz Klient oczekiwał od nas kreatywności, wysmakowanego obrazu i zapamiętywalnego konceptu perswazyjnego i taki produkt otrzymał”.
Kampania objęła efektywne kanały i formaty digital, wybrane sklepy sieci oraz popularne platformy mediowe. Reklamy statyczne i dynamiczne kierują odbiorcę do specjalnego landing page, do którego smakowite treści zostały zainspirowane przez zespół Abanana. To tutaj odbiorca znajdzie komplet informacji o majonezie Mosso oraz bogactwo – między innymi – wielkanocnych przepisów.
Zaangażowani w projekt:
- Błażej Balcerzyk, Team Leader Abanana
- Monika Piasecka, Senior Strategy Planner Abanana
- Piotr Serafin, Graphic Designer, Abanana
- Piotr Szmiłyk, Head of Art, Abanana
- Arkadiusz Pszczółkowski, Chief Operating Officer, hi GRUPA
- Piotr Jasiołek, Reżyser i producent filmowy, Imperia Film
- Alicja Kusal, Reżyser i producent filmowy, Imperia Film