Nofsza dołącza do portfela marek Grupy Eura7, która od ponad 22 lat realizuje działania z obszaru web developmentu, strategii marketingowych, digital marketingu, komunikacji w social mediach, kampanii performance i programów lojalnościowych.
„Z zespołem spółki Nofsza pracowaliśmy od kilku lat, dostarczając technologię do obsługi zgłoszeń w loteriach promocyjnych i programach bonusowych. Nasze relacje biznesowe, zmieniający się rynek, a przede wszystkim wspólna chęć i możliwość rozwoju sprawiły, że podjęliśmy decyzję o włączeniu Nofszej do naszej grupy. Dzięki temu nie tylko będziemy dostarczać jej technologię, ale znacznie zwiększymy kompetencje, które zaoferujemy naszym klientom i partnerom” - wyjaśnia decyzję o zakupie udziałów Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7.
Adam Czyż, CEO Nofsza dodaje: „Od teraz nasza spółka zyskuje całkowicie nowe możliwości. Do tej pory korzystaliśmy ze wsparcia Grupy Eura7 w sektorze technicznych wdrożeń czy też koncepcji kreatywnych. Dziś, stając się częścią Grupy, mamy zdecydowanie większy potencjał, który pozwala nam realizować jeszcze więcej aktywizacji na najwyższym poziomie. Najbliższe lata będą mocno ukierunkowane na rozwój technologii i wykorzystania nowych mediów w loteriach”.
Spółka Nofsza została założona pod koniec 2020 roku przez Adama Czyża, Lidię Penkalę i Małgorzatę Czubak, którzy poznali się, pracując w Playprint Polska oraz Grzegrzółka&Ko. Przez pierwszy rok działalności Nofsza zrealizowała loterie dla takich firm jak Coca Cola, sieć sklepów Topaz, InterRisk, Designer Outlet oraz dla marek Familijne (Colian), Piątnica, czy Magija.