Badanie odbędzie się w formie ankiety internetowej, która zostanie wysłana do wybranych szkół w całej Polsce. Jest ona anonimowa i składa się ona z 26 pytań zamkniętych, jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru. Wyniki ankiety zostaną opublikowane w formie raportu, który zostanie upubliczniony. Jego rolą będzie ukazanie tego, jak współczesna młodzież postrzega działania marketingowe w internecie, jakie ma podejście do influencer marketingu, a także czy w ogóle zdaje sobie sprawę z intencjonalności i reklamowym zapleczu niektórych działań swoich idoli czy ulubionych marek.
Udzielenie odpowiedzi na pytania zajmie młodzieży około 10 minut, ale wnioski, które będzie można dzięki temu wyciągnąć, pozwolą nie tylko dokładniej poznać nauczycielom i rodzicom swoich wychowanków, ale też dostarczyć cennej wiedzy branży marketingowej. Na jej podstawie będzie można budować lepsze strategie oraz bardziej precyzyjnie dobierać działania i influencerów.
Ty także możesz wziąć udział w badaniu, jeżeli tylko spełniasz wymagane kryterium wiekowe, czyli jesteś uczniem i masz od 15 do 20 lat. Wystarczy, że klikniesz tutaj i wypełnisz ankietę.
Raport zostanie opracowany i opublikowany, również na Labberze, w IV kwartale 2019 roku.