Eura7 stworzyła nową stronę dla firmy Polski Lek S.A.
Eura7 Sp. z o.o. przygotowała nową odsłonę strony internetowej dla firmy farmaceutycznej Polski Lek S.A.
2019-06-04, 09:37


Nowa strona www charakteryzuje się lekkością i minimalizmem, co pozwoliło doskonale uwidocznić produkty firmy. Dodatkowo - dzięki zaawansowanej, lecz instynktownej w obsłudze wyszukiwarce - klienci firmy natychmiast mogą odnaleźć interesujące ich leki w podziale na kategorie zdrowotne lub marki należące do spółki.

Wykorzystując najnowsze rozwiązania, istotnie skrócono czas ładowania strony, co przełożyło się na wyniki osiągane w Google PageSpeed Insights (wyniki wahają się od 88 do 99 pkt. w 100 punktowej skali w zależności od urządzenia), wygodę użytkowania oraz jeszcze lepsze organiczne pozycjonowanie w wyszukiwarce Google.


- Zespół Eura7 odpowiadał za kompletną realizację projektu, czyli przygotowanie makiety serwisu, projektu graficznego, jego kodowanie oraz wdrożenie. Ponadto stworzyliśmy interaktywny formularz zgłaszania działań niepożądanych produktów, a także zaawansowaną wyszukiwarkę produktów z możliwością nadawania priorytetów różnym frazom przy danych specyfikach. Podstrony produktowe zostały wzbogacone o możliwość generowania kart informacyjnych w formacie PDF - opisuje Karol Teterycz, Project Manager Eura7 odpowiedzialny za projekt.

- W całym procesie niezwykle istotne było, zarówno dla nas, jak i dla Klienta, płynne przepięcie starego serwisu na nowy, bez utraty wcześniej wypracowanych pozycji w Google, a także zrobienie tego w sposób praktycznie niezauważalny dla osób odwiedzający stronę - dodaje Tomasz Skrabalak, Managing Director Eura7.


Eura7 stworzyła również prosty i intuicyjny w obsłudze system zarządzania treścią (autorski system CMSmanager) umożliwiający łatwe i szybkie aktualizowanie treści zamieszczanych na stronie www.polskilek.pl, która została przygotowana w trzech wersjach językowych.

Polski Lek S.A. to firma farmaceutyczna obecna na rynku od 2000 roku. Od 2003 roku należy do grupy Maspex, jednej z największych firm w Europie Środkowo-Wschodniej w segmencie produktów spożywczych.

Polski Lek S.A. specjalizuje się w dostarczaniu innowacyjnych produktów przeznaczonych dla najbardziej wrażliwych grup konsumentów, takich jak kobiety w ciąży, niemowlęta i dzieci. Produkty zostały opracowane na podstawie badań naukowych, przy wsparciu wiedzy i doświadczenia ekspertów. W portfolio znajduje się również szeroki asortyment suplementów diety dla osób dorosłych.

KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
Head of PR and Content Marketing
Grupa Eura7
728834283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.