Pierwszy na świecie audiobook regulaminu Facebooka powstał w Polsce
Social media to dzisiaj przede wszystkim Facebook, a ten ma swój regulamin. Czytaliście? Nie? Nie przejmujcie się, większość z nas go nie czytała. Od teraz będziecie mogli go posłuchać w drodze do pracy lub na spotkanie, ponieważ pierwszy na świecie audiobook regulaminu Facebooka powstał w Polsce. Dla swoich słuchaczy przygotował go Łukasz Wołek, twórca podcastu Marketing Ludzkim Głosem.
2019-02-15, 12:14


Dlaczego warto go przesłuchać? Choćby po to, by nie powielać bezmyślnie pojawiających się regularnie łańcuszków “niewyrażających zgody” na wykorzystywanie danych użytkownika. Jeżeli rejestrujemy się na Facebooku, akceptujemy jego regulamin. A w regulaminie wyraźnie, i to już w pierwszych punktach, zapisano, w jaki sposób i które nasze dane oraz publikowane treści (jak np. zdjęcia) mogą być wykorzystywane i rozpowszechniane.

Dodatkowo wyjaśnione zostały m.in. takie kwestie:

  • Czy użytkownik Facebooka może korzystać z fałszywego imienia i nazwiska?
  • Czy usuwane treści zawsze są naprawdę usunięte?
  • Czego nie wolno robić na Facebooku?
  • Co może zrobić użytkownik Facebooka, jeżeli jego prawa zostaną naruszone?
  • Czy zdjęcia użytkowników Facebooka można rozpowszechniać i udostępniać innym?
  • Jakie są zobowiązania użytkownika?
  • Czy Facebook może zmienić nazwę użytkownika?

W imieniu Łukasza oraz swoim zapraszamy do prawie 40-minutowej podróży w zakamarki tego dokumentu.

Audiobook dostępny jest tutaj:

https://www.spreaker.com/episode/17031216

KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
Head of PR and Content Marketing
Grupa Eura7
728834283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.