Na rynek wchodzi nowy podcast: Marketing ludzkim głosem
Podcast - wiele osób słyszało tę nazwę i kojarzy ją z materiałem dźwiękowym, często cykliczną audycją, która dostępna jest online. Niewiele wie jednak, że pochodzi ona z połączenia słów iPod (odtwarzacz muzyczny firmy Apple) i broadcast (transmisja). Trudnych wyrazów w naszej codzienności jest coraz więcej, zwłaszcza gdy zaczynamy mówić o marketingu. Język tej branży jawi się jako hermetyczny krąg naszpikowany obcojęzycznymi określeniami, skrótami, a nawet takim zastosowaniem powszechnie znanych wyrazów, które w kontekście tracą swoje pierwotne znaczenie, zyskując nowe, często krytykowane przez językoznawców.
2018-10-15, 14:15

Aby cokolwiek zrozumieć, konieczne jest złamanie marketingowego kodu. Pomoże w tym Łukasz Wołek CEO agencji Eura7 i Abanana, 16 października startuje bowiem jego Marketing ludzkim głosem - cykliczny podcast, dzięki któremu określenia AVE, statement, networking, piksel, CSR czy kontent staną się jasne dla każdego.


- Przez ponad 18 lat prowadzenia firmy wielokrotnie spotykałem się ze stwierdzeniami, że marketerzy nie rozumieją agencji, a marketerów nie rozumieją prezesi. Problem ten spotykany jest także dzisiaj i wynika w dużej mierze z braku umiejętności zrozumiałego komunikowania się. Przedstawiciele branży marketingu internetowego używają często zaawansowanej, technicznej nomenklatury, zaś nikt nie przyznaje się do tego, że nie rozumie i nie wie, o czym mówią - twierdzi Wołek.

- Na co dzień, jako agencja, stosujemy praktykę opartą na wzajemnym zrozumieniu, pokornym przyznawaniu się do niewiedzy, aby tę wiedzę uzyskać. Wierzę, że wspólnie z moimi gośćmi, specjalistami i praktykami w danej dziedzinie, wyposażymy słuchaczy w umiejętności, które pozwolą lepiej zrozumieć wiele zagadnień z pogranicza marketingu, public relations, technologii, co przełoży się na lepsze wyniki i sprawniejszą pracę.

Podcast Marketing ludzkim głosem będzie miał premierę we wtorek 16 października o godz. 14.00 w formie Live’a na personalnym koncie Łukasza Wołka na Facebooku: www.facebook.com/lukaszwolek

Kolejne odcinki cyklu emitowane będą w każdą środę na platformie iTunes oraz Spotify.  

Łukasz Wołek - założyciel i CEO firmy Eura7 i agencji komunikacji marketingowej Abanana; pracował dla marek Beskidzkie, Tesco, Gellwe, Remington, Góralki, Verbena, Caparol i wielu innych. Pomysłodawca cyklu konferencji oraz warsztatów Internet ASAP - organizowanych od 2012 roku spotkań umożliwiających osobom z branży marketingowej wymianę doświadczeń. Pasjonat mediów społecznościowych, a w szczególności serwisu Instagram. Od 19 lat związany z branżą reklamową.

KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
Head of PR and Content Marketing
Grupa Eura7
728834283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.