Abanana poprowadzi komunikację marki Nordic na Facebooku
Nordic to unikalne fińskie produkty na bazie zboża, które wybornie smakują i są łatwe w przygotowaniu. Można je konsumować na śniadanie, także jako przekąskę lub główny posiłek. Obecnie Nordic sprzedaje w Polsce chrupiące ciastka owsiane, owsianki błyskawiczne oraz płatki owsiane w kilku wariantach - naturalne, BIO oraz smakowe z dodatkiem owoców i czekolady. Od września za komunikację marketingową Nordic na Facebooku odpowiada krakowska agencja social mediowa – Abanana.
2017-11-06, 13:25


- Wprowadzona przez nas nowoczesna strategia oraz doświadczenie w komunikacji promującej produkty spożywcze przynoszą oczekiwany efekt. Jestem niezmiernie zadowolony, że tak perspektywiczna marka, jaką jest Nordic, dołącza do grona naszych klientów. Ufam, że podpisana umowa jest tylko wstępem do wieloletniej współpracy – mówi Łukasz Wołek, CEO Eura7 i Abanana.

Za obsługę fińskiej firmy będzie odpowiedzialny zespół, którym kieruje Agnieszka Krok, Head of Creative Eura7 i Abanana. - W komunikacji, którą będziemy prowadzić na Faceboku, podkreślimy walory marki Nordic oraz kraju pochodzenia - Finlandii. Wykorzystamy swoje doświadczenie zdobyte podczas wieloletniej współpracy z marką Provena - znanym producentem dostarczającym na rynek wyroby bezglutenowe.  Marketingowa obsługa segmentu zdrowej żywności jest dla nas wyzwaniem zawodowym, ale także celem osobistym, który z przyjemnością będziemy realizować. Każdy z nas dąży do utrzymania lub, co zdarza się częściej, poprawy kondycji i zdrowia - tłumaczy Krok.

- Jestem pewna, że dzięki naszej komunikacji Polacy zatęsknią za Finlandią, krajem lasów, tysięcy jezior i wysepek. Dzięki Abanana Finlandia będzie obecna w naszych domach nie tylko w okresie zimowym wraz ze świętym Mikołajem, wizerunkami reniferów, Rovaniemi i skokami narciarskimi. Wierzymy, że Polacy zechcą poznać zwyczaje sąsiadów z basenu Morza Bałtyckiego, a także zasmakują w zdrowych produktach Nordic, które pomogą im w utrzymaniu zrównoważonej diety - kończy Krok.

Na profilu Nordic odwiedzający znajdą zatem nie tylko informacje o najnowszej ofercie firmy, ale także ciekawostki związane z Finlandią.  Kultura kraju, przepisy kulinarne charakterystyczne dla tego regionu Europy, nawyki żywieniowe Finów oraz intrygujące aspekty położenia geograficznego - wkrótce na Facebooku w ramach komunikacji marketingowej prowadzonej przez agencję Abanana.

KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
Head of PR and Content Marketing
Grupa Eura7
728834283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.