Śniadania Internet ASAP w Nowym Sączu, Katowicach i Kielcach
Dzięki sukcesowi cyklu konferencji i warsztatów pod hasłem: Internet ASAP, organizowanych dotychczas w Krakowie i Warszawie, zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą ofertę na inne polskie miasta. W ramach 9. serii przygotowujemy kolejne spotkania, o charakterze biznesowych śniadań, w Nowym Sączu, Katowicach i Kielcach.
2017-04-27, 15:13

Tym razem podejmiemy wspólnie temat: Jak się dobrze sprzedać, czyli o budowaniu marki w Internecie i nie tylko.



Jak zwiększyć zasięg w social media, na Facebooku i Instagramie, jak zdobyć zaangażowanie użytkowników? Co należy robić, żeby poznać swoich dotychczasowych oraz przyszłych konsumentów? Jak eventy pomagają w budowaniu marki? Tego dowiemy się już na przełomie maja i czerwca.

Najbliższe śniadania marketingowe, poświęcone tym zagadnieniom, odbędą się 24 maja w Nowym Sączu, 31 maja w Katowicach oraz 7 czerwca w Kielcach.

Planowana tematyka spotkań:

Prowadzenie skutecznej komunikacji na Facebooku i Instagramie – prelegent: Łukasz Wołek, prezes agencji Abanana;

Poznaj swoich dotychczasowych i przyszłych konsumentów – prelegent: Hubert Wydrych, Head of Product Unamo Social Media;

Jak eventy pomagają w budowaniu marki – prelegenci: Jakub Kozioł, wiceprezes PROIDEA i Andrzej Targosz, prezes Eventory.

Internet ASAP to cykl spotkań, które obejmują śniadania marketingowe oraz warsztaty. Śniadania odbywają się od 2015 roku. Organizatorem Internet ASAP jest spółka Eura7, właściciel agencji interaktywnej Eura7 i agencji komunikacji marketingowej Abanana.

Co w marketingu piszczy?

Ideą spotkań jest wymiana doświadczeń między specjalistami z branży a uczestnikami. Tradycyjną formułą są wykłady i prelekcje, duże zainteresowanie wśród uczestników budzą również warsztaty. Organizatorzy zapewniają przestrzeń na dyskusje i nawiązanie nowych kontaktów. „Przez kilka lat byliśmy członkiem nadzwyczajnym IAB Polska, braliśmy udział w konferencjach i wydarzeniach typu case study show. W związku z tym, że członkostwo to nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, postanowiliśmy opuścić IAB i inicjować swoje przedsięwzięcia z korzyścią dla nas i naszych Klientów” – mówi Łukasz Wołek, prezes Eura7.

Osoby zainteresowane udziałem w Internet ASAP mogą zarejestrować się tutaj.

KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
Head of PR and Content Marketing
Grupa Eura7
728834283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.