Abanana i jej smakowite działania dla marki „U Jędrusia”
Krakowska agencja Abanana, wchodząca w skład Grupy Eura7, od października 2022 roku odpowiedzialna jest za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych jednego z największych i najbardziej znanych w Polsce producentów chłodzonych dań gotowych – „U Jędrusia”.
2022-10-25, 11:42

Krakowska agencja Abanana, wchodząca w skład Grupy Eura7, od października 2022 roku odpowiedzialna jest za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych jednego z największych i najbardziej znanych w Polsce producentów chłodzonych dań gotowych – „U Jędrusia”. Zespół specjalistów Abanana odpowiada za kanały marki na Facebooku i Instagramie oraz prowadzenie płatnych kampanii.

„Zaproponowana przez nas strategia komunikacji marki ma przede wszystkim cieszyć konsumenta. Cieszyć tak samo, jak dania „U Jędrusia” cieszą smakiem. Dlatego w zaproponowanej przez nas formule pojawią się pozytywni, uśmiechnięci, pełni entuzjazmu bohaterowie, z którymi utożsamić się mogą odbiorcy przekazu, konsumenci, którzy już sięgają po produkty marki, ale przede wszystkim ci, którzy jeszcze poszukują dla siebie zaufanego producenta wysokiej jakości dań gotowych o smaku potraw przygotowywanych w domu”- wyjaśnia Agata Kieloch, Account Manager prowadząca projekt ze strony agencji.

„Spółka U Jędrusia od ponad 40 lat cieszy smakiem dań gotowych. W tym roku odświeżona została identyfikacja wizualna marki oraz opakowania produktów. W przyjętej strategii postawiliśmy na bliższą relację z klientem, prezentując swoje mocne strony i skojarzenia z marką, jakimi są: dobry smak, radość i wygoda. Nowa identyfikacja wizualna to początek większych zmian w strategii komunikacji firmy, w tym działaniach w social media” – mówi Monika Laufer-Ryszka, Specjalista ds. Marketingu U Jędrusia. I dodaje: „Naszym celem jest zbudowanie marki „U Jędrusia” w oczach klientów na nowo. Na Facebooku oraz Instagramie pragniemy podejmować działania wizerunkowe, które staną się pierwszym punktem kontaktu klienta z produktami „U Jędrusia”. Postawiliśmy na współpracę z Agencją Abanana, która w swojej ofercie idealnie wyczuła nasze potrzeby oraz kreatywnie zaimplementowała założenia naszego rebrandingu w social media”.

Zespół grafików, ze względu na zakładaną grupę docelową, stworzył nowe i lekkie wizualnie grafiki. Każda z nich, choć nieco inna, tworzy spójną całość i nawiązuje do specyfiki produktów. Pojawiają się również charakterystyczne motywy graficzne, takie jak dekoracyjny pattern.

Agnieszka Skrabalak, Head of Creative dodaje: „Potencjalny konsument zostanie wciągnięty w kulinarny świat marki benefitami produktów czy też inspiracjami kulinarnymi. Wszystko to podamy w atrakcyjnej, angażującej formie i treści. W komunikacji wykorzystamy niezwykłego brand hero, a na jego ostateczny kształt będą mieli wpływ obserwatorzy profilu. Dodatkowo pojawią się ciekawe konkursy z nagrodami”.

„U Jędrusia” to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych w Polsce producentów chłodzonych dań gotowych, który współpracuje w skali ogólnopolskiej z większością sieci handlowych. Z sukcesem zdobywa nowe rynki, także zagraniczne. Zatrudnia ponad 1000 pracowników. Posiada trzy zakłady produkcyjne: dwa w Morawicy pod Krakowem i jeden w Wieliczce o łącznej powierzchni ponad 34 000 m2 oraz specjalistyczny transport z własną logistyką. „U Jędrusia” nieustannie inwestuje w nowoczesne, automatyczne linie produkcyjne, technologie, maszyny, systemy komputerowe, fachową kadrę pracowników oraz szuka nowych możliwości rozwoju.

KONTAKT / AUTOR
Maks Michalczak
Head of PR and Content Marketing
Grupa Eura7
728834283
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.